CRM-ostajan opas on ilmestynyt

CRM-ostajan opasCrementumin uusi CRM-ostajan opas on ilmestynyt ja ladattavissa maksutta täältä.

Opas on tarkoitettu CRM-järjestelmän hankintaa harkitsevan tai hanketta käynnistävän yrityksen liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin johdolle. Oppaasta on varmasti hyötyä myös CRM-järjestelmän jo hankkineelle organisaatiolle.

Oppaassa lähestytään CRM-järjestelmän hankkimista puhtaasti liiketoiminnan näkökulmasta. Teknologiasta emme tässä oppaassa puhu juuri ollenkaan.

Käsittelemme oppaassa seuraavia CRM:ään liittyviä aiheita:

  • Mikä on CRM?
  • Mitä hyötyä siitä on?
  • Miten teknologiaa voidaan hyödyntää myynnin ja asiakkuuksien johtamisessa?
  • Milloin yritykseen tulisi hankkia CRM-järjestelmä?
  • Miten hankintaan tulisi valmistautua?
  • Miten vältän hankkeen epäonnistumisen?
  • Miten saan käyttäjät käyttämään järjestelmää?

Tämän oppaan lukemalla saat käsityksen siitä, mihin yrityksenne CRM-hanketta aloittaessaan on ryhtymässä ja miten saatte vietyä hankkeen menestyksekkäästi läpi.

The following two tabs change content below.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vastaa vielä tähän: