2 Comments

  1. Innostava esitys! Usko ja syy tekemiseen on itsestään selvyys joka on päässyt välillä unohtumaan. Erityisesti kolahti se että profit on seuraus ei syy. Monet myyntioppaat, -koulutukset ja -gurut ovat painottaneet että huippumyyjällä tulee olla rahan kiilto silmissä, muuten ei onnistu. Itse olen työelämässä yleensäkin tehnyt ratkaisuni sen mukaan mihin olen uskonut. Olen luottanut siihen että kun teekee sitä mihin uskoo, se näkyy, silloin onnistuu ja onnistuminen palkitaan.

  2. Kiitos Maarit kommentistasi!Todella hyvä myyjä ei mielestäni voi olla leipäpappi. Jos ei usko siihen, mitä rekee ja myy, miksi asiakkaankaan pitäisi uskoa?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vastaa vielä tähän: