One Comment

  1. Asiakkaan ostokokemus – Customer Experience – on asia, joka liitetään usein virheellisesti kuluttajakauppaan. Myös b-to-b yritysten tulisi huomioida ostokokemuksen merkitys. Useat firmat tekevät toki asiakastyytyväisyystutkimuksia, mutta ostokokemus on jotain muuta.Asiakkaan ostokokemuksesta voi tehdä paitsi kilpailukyvyn, kuten Pekka kirjoitti, mutta myös selkeästi kilpailuedun. Tämä tarkoittaa, että myynnistä voi rakentaa kilpailuedun. Se edellyttää systemaattista johtamista, seuraamista, myyjien ammattitaitoa, muun organisaation tukea, sopivia järjestelmiä ja nöyrää asennetta. Ja tähän kaikkeen kannustetaan ja tarjotaan työvälineitä Suomen Paras Myyntiorganisaatio-kilpailun avulla.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vastaa vielä tähän: