One Comment

  1. Pekka, kiitos kiitoksista!Niin tosiaan on, ettemme täältä Edisteeltä koskaan soita asiakkaille. Mutta kuten toivottavasti esityksestäni Finlandia-talolla kävi ilmi, tarkoitin _kylmiä_ asiakkaita.Totta mooses otan kapulan kouraan, kun joku on ilmoittanut olevansa kiinnostunut palveluistamme.Tähän liittyy tietysti myös se, että yritämme elää kuin opetamme. Eikä sen taustalla ole mitään jaloa aatetta, vaan aivan omasta introvertistä luonteesta lähtevä pelkuruus.Vihaan soittaa kylmiä puheluja. Siksi on ollut pakko kehittää jotain korvaavaa tilalle. Olen vain huomannut, että todella monet asiantuntijat kärsivät samasta oireyhtymästä.Ne ihmiset, joilta kontaktointi puhelimitse sujuu luontevasti, käyttäkööt ihmeessä sitä myyntityössään! Se on taatusti vikkelin tapa päästä eteenpäin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vastaa vielä tähän: