• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Blogi

Viikon asiakashankintavinkki #6: Windows Live Writer

30.11.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Tämän viikon vinkki helpottaa hieman sitä sisällön tuottamisen tuskaa, josta kakki säännöllisesti bloggaavat “sosiaaliset markkinoijat” kärsivät. Microsoftilla on ilmainen “blogieditori” nimeltä Windows Live Writer. Sillä voit kirjoittaa useisiin blogeihin ja –palveluihin, kuten esimerkiksi Windows Live, WordPress, Blogger, LiveJournal, TypePad, SharePoint ja Community. Tämäkin teksti on kirjoitettu Writerilla ja alustahan on Blogger.com. Writer tarjoaa mm. välittömän … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: blogit

Sikariporraskin surffaa

25.11.2009 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Puhutaan paljon, että markkinointi on muuttumassa “keskeyttävästä ja tyrkyttävästä” ostajien ehdoilla tapahtuvaan sisältövetoiseen markkinointiin. Tämä “uusi” markkinointi tapahtuukin esimerkiksi blogeissa ja muualla sosiaalisessa mediassa. Mutta ainakin minulle suuri kysymys on ollut omassa bisneksessäni: Käyttävätkö ylätason päättäjät todella nettiä tiedon hakemiseen ostopäätöksen tueksi? Tähän on nyt saatu vastauksia. Forbes ja Google ovat tehneet asiasta tutkimuksen, jonka … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: Google

Vinkki: Blogipäivitys automaattisesti Twitteriin ja LinkedIn-statukseen

24.11.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tässä pari pikku vinkkiä bloggajille, jotka haluavat helposti tiedottaa blogipäivityksistänsä Twitterissä ja LinkedInissä. Twitterfeed on palvelu, jolla saa minkä tahansa RSS.syötteen “viserrettyä” automaattisesti. Siten saat jokaisesta uudesta blogitekstistä tiedon Twitteriin automaattisesti. Twitter tarjoaa myös uutena toiminnallisuutena tweettausten automaattisen kaiutuksen LinkedIn-statuksena tagillä “#in”.Kun “tämän lisää vielä Twitterfeedin “Advanced Settings” -asetuksiin “Post Suffix” –kohtaan, saat blogisi päivityksestä … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: blogit, sosiaalinen media

Viikon asiakashankintavinkki #5 – Älä viivyttele

23.11.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Kun potentiaalinen asiakas ottaa yritykseesi yhteyttä nettisivun kontaktilomakkeen kautta tai vaikkapa sähköpostilla, älä viivyttele vastaamisessa. Jos homma nimittäin on kenttämyyjiesi vastuulla, en olisi niinkään varma, että he ehtivät vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin optimaalisessa ajassa. MIT:n hiljattain tekemän tutkimuksen mukaan nettitiedustelun perään soitettaessa 1 tunnin kuluessa saadaan 6x teho tiedustelijan muuttamisessa potentiaaliseksi asiakkaaksi verrattuna 1-2 tunnin jälkeen soittamiseen. Ylivoimaisesti paras teho … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen

Huippumyyjien salaisuudet

18.11.2009 by Pekka Sahlsten 4 Comments

Yksi jatkuvasti kiinnostava keskustelun aihe myynnin kentässä on, mikä tekee myyjästä huipun. Mikä on huippumyyjän salaisuus? Tätä asiaa käsittelee myös Tuija Rummukaisen kirja Huippumyyjä. Vaan eivätpä haastatellut huippumyyjät sitä osaa kertoa!Onko huippumyyjillä sitten oikeasti salaisuuksia? Ei, vaan kaikki nämä “salaisuudet”, ovat kyllä sinunkin tiedossasi. Ja ajattelin nyt paljastaa nämä salaisuudet muillekin. Opettele toimivat tavat laadukkaiden … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: liidien tuottaminen, myynnin kehittäminen, myyntiprosessi

Viikon asiakashankintavinkki #4 – Bloggaa

16.11.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Olet oman alasi asiantuntija. Potentiaaliset asiakkaasikin saavat tietää siitä, kun perustat blogin, jossa tuot asiantuntemuksesi esille. Kirjoita asiakkaitasi kiinnostavista asiaista ja päivitä blogiasi ahkerasti – mielellään useamman kerran viikossa. Näin varmistat sen näkyvyyden hakukoneissa. Voit myös kierrättää aikaisemmin tuottamiasi tekstejä, esimerkiksi pilkkomalla laajempia artikkeleita lyhyiksi blogikirjoituksiksi. Voit myös tuoda esille muiiden kirjoittamia blogikirjoituksia tai muuta verkkosisältöä, jos … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: blogit, Google
« Previous 1 2 3 4 … 9 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2025 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.