• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

CRM-järjestelmä

7 epäonnistuneen CRM-projektin oiretta

26.01.2012 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

CRM-järjestelmien toimittajat lupaavat tuotteidensa tehostavan yrityksen myyjien työskentelyä, tarjoavan näkyvyyttä yrityksen myyntiputkeen ja parantavan asiakassuhteiden hoitamista. Valitettavasti vain pelkällä CRM-järjestelmän pystyttämisellä ei näitä etuja saavuteta. Tarvitaan myös tehokkaasti toteutettu jalkautus. Jos tunnistat yrityksesi säistä oireista, on varsin todennäköistä, että CRM-järjestelmän räätälöinti, käyttöönotto ja jalkautus on epäonnistunut: CRM-sovelluksesta saatava myyntiputken arvo ja myyntiennuste eivät ole tarkkoja … [Lue lisää…]

Posted in: Asiakkuudenhallinta Tagged: CRM-järjestelmä

Ladattavat e-kirjat

  • CRM -ostajan opas

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (26)
  • Blogi (54)
  • CRM (13)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mitä on prospektointi?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Pienen konsulttifirman sudenkuopat

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?
  • Markkinointiautomaatio ja sisällöntuotanto uusasiakashankinnassa
  • Kuinka markkinointiautomaation ohjelmistoyritys ClickDimensions nousi sarjansa voittajaksi – suutarin lapsilla olikin kengät!

Viimeisimmät kommentit

  • Canada Slot Guide on Maailmanluokan myyntimeininkiä
  • Canada Bonuses on Oletko puhelinhäirikkö?
  • CanadaReview on Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2019 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok