Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta!

Usein sanotaan, että asiakas on viime kädessä se, joka maksaa yrityksen kaikkien työntekijöiden palkat. Ja siksi asiakas pitäisi ottaa huomioon kaikessa yrityksen toiminnassa. Vaan kuinka usein se toteutuu todellisuudessa? Eikö ole liiankin tavallista, että yritykset käpertyvät itseensä ja “unohtavat” asiakkaansa? Voiko kehittyneempi asiakkuudenhallinta auttaa yrityksiä asiakaskeskeisempään toimintaan? Onko tästä todellista hyötyä yritykselle? Mielestäni vastaus on … [Lue lisää…]

Microsoft Dynamics CRM -koulutusta myynnille ja myyntijohdolle 18.6.2013

Crementum järjestää tiistaina 18.6. Majvikissa Kirkkonummella koulutuspäivän Microsoft Dynamics CRM:ää käyttävien B2B-yritysten myyjille, asiakkuuksista vastaaville henkilöille ja myyntijohdolle. Vastikään opinäytetyönä tekemämme CRM-tutkimuksen mukaan nimittäin huolestuttavan suuri osa Microsoft Dynamics CRM:n käyttäjistä kokee, ettei CRM-järjestelmää hyödynnetä kovinkaan tehokkaasti myynnin ja asiakkuuksien johtamisen apuvälineenä. Tästä syystä päätimme tarjota täsmäkoulutusta Dynamics CRM:n tehokkaammasta hyödyntämisestä nimenomaan myynnin ja asiakkuuksien … [Lue lisää…]

Microsoft Dynamics CRM 2011 -pääkäyttäjävinkki: pikahaun kenttien määritys

Onko sinulla ongelmia löytää tietoa Dynamics CRM:stä? Tässä Microsoft Dynamics CRM 2011 -käyttövinkkien sarjan aloittavassa postauksessa neuvomme, kuinka Microsoft Dynamics CRM:n pikahaku saadaan löytämään halutut tiedot. Ongelma: CRM:stä ei löydy mitään! Monet Microsoft Dynamics CRM –käyttäjät törmäävät tähän samaan ongelmaan: vaikka tietuenäkymässä on tietty kenttä selvästi nähtävissä , ei haku tuon kentän perusteella onnistu. Kuvan … [Lue lisää…]