• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Google

Sikariporraskin surffaa

25.11.2009 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Puhutaan paljon, että markkinointi on muuttumassa “keskeyttävästä ja tyrkyttävästä” ostajien ehdoilla tapahtuvaan sisältövetoiseen markkinointiin. Tämä “uusi” markkinointi tapahtuukin esimerkiksi blogeissa ja muualla sosiaalisessa mediassa. Mutta ainakin minulle suuri kysymys on ollut omassa bisneksessäni: Käyttävätkö ylätason päättäjät todella nettiä tiedon hakemiseen ostopäätöksen tueksi? Tähän on nyt saatu vastauksia. Forbes ja Google ovat tehneet asiasta tutkimuksen, jonka … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: Google

Viikon asiakashankintavinkki #4 – Bloggaa

16.11.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Olet oman alasi asiantuntija. Potentiaaliset asiakkaasikin saavat tietää siitä, kun perustat blogin, jossa tuot asiantuntemuksesi esille. Kirjoita asiakkaitasi kiinnostavista asiaista ja päivitä blogiasi ahkerasti – mielellään useamman kerran viikossa. Näin varmistat sen näkyvyyden hakukoneissa. Voit myös kierrättää aikaisemmin tuottamiasi tekstejä, esimerkiksi pilkkomalla laajempia artikkeleita lyhyiksi blogikirjoituksiksi. Voit myös tuoda esille muiiden kirjoittamia blogikirjoituksia tai muuta verkkosisältöä, jos … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: blogit, Google

Sano se kirjeessä

30.10.2009 by Pekka Sahlsten 8 Comments

Monet yrittäjät ovat saaneet viime aikoina Googlelta tutustumistarjouksen, joka oikeuttaa käyttämään Google AdWords -hakukonemainontapalvelua ilmaiseksi 75 eurolla. Ihan kelpo tarjous. Mielenkiintoista tarjouksessa on kuitenkin se, että se on lähetetty postissa. Maailman tunnetuin internet-brändi siis luottaa mainonnassaan perinteisistä perinteisimpään keinooon, mainoskirjeeseen. Mielestäni tämä on jossain määrin ironista. Entäpä jos minunkin yritykseni kohderyhmä on yhtä vaikeasti internetin kautta tavoitettavissa, kuin … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: Google

Miten pääset 15 eurolla ensimmäiseksi Googlen hakutuloksissa?

21.10.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Internet on tarjoaa lopultakin kaikille yrityksille yhtäläiset mahdollisuudet näkyä verkossa – riippumatta markkinointibudjetin koosta. Kuten Jari Juslén kirjoittaa blogissaan ei yrityksen massalla ole merkitystä virtuaalimaailmassa. “Pienten organisaatioiden näkökulmasta verkkojalanjälkeen liittyy eräs mielenkiintoinen mahdollisuus. Koska fyysisen maailman lainalaisuudet eivät verkossa ole voimassa, myös pienellä yrityksellä voi olla hyvin suuri verkkojalanjälki. Pienet yritykset voivat menestyksellisesti kilpailla asiakaskokemuksen … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: blogit, Google, verkkomarkkinointi

Kuka tietää eniten sinusta ja bisneksistäsi?

27.07.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Sunnuntain 26.7. Helsingin Sanomien Sunnuntaisivujen jutta Amazon.com:in suorittamasta Orwell-kirjojen poistamisesta Kindle-lukulaitteista mainitsi myös Twitter-hakkeroinnin, jossa Twitterin luottamuksellisia dokumentteja saatiin kaapattua mm. Googlen Gmailista. Tämä juttu sai minut ajattelemaan, kuinka paljon Google itse asiassa “tietää” minusta ja yrityksestäni. Google tietää, mitä olen hakenut webistä, mistä asioista olen kiinnostunut ja millä web-sivuilla olen käynyt 2000-luvulla. Kaikki yksityissähköpostini … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: Google, sosiaalinen media
« Previous 1 2

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall