• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

verkkomarkkinointi

Liidien tuottaminen verkosta tuli juuri hieman helpommaksi

14.05.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Monet yritykset käyttävät nykyään WordPress-blogialustaa joko pyörittämään yrityksen blogia tai – varsinkin pienempien yritysten tapauksessa – koko verkkosivustoa. Avoimen lähdekoodin WordPress on maailman suosituin blogialusta, mutta siitä on tullut myös erittäin monipuolinen, helppokäyttöinen ja suosittu julkaisujärjestelmä pienemmille, tyypillisesti <100 sivun sivustoille. Yksi WP:n vahvuuksista on lähes rajaton laajennettavuus lukemattomilla lisäosilla. Liidit helposti WordPressistä Salesforceen Myös … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, blogit, liidien tuottaminen, Markkinoinnin automatiosointi, verkkomarkkinointi

Mihin olet menossa, markkinointi? Osa II

23.03.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Kuka sanoi, että teknologisten tuotteiden markkinointi pitää olla ikävää ja kuivan asiallista? Internetmarkkinoinnin ohjelmistoyritys näyttää idearikkaan markkinoinnin mallia. Heillä on Flickrissä oma kanava, jossa on muun muassa lukuisia hauskoja pilakuvia verkkomarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan liittyen. Hubspotin markkinoinnissa huumori onkin yhtenä vahvana teemana, mikä saa aikaan hyvän mielen jo yrityksen logon nähdessään. Samaa linjaa yritys vetää … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: sosiaalinen media, verkkomarkkinointi

Verkkoliiketoiminta.fi: yritys hyvä kymmenen…

04.03.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Noin 2 viikkoa sitten avattiin lupaava sivusto nimeltä Verkkoliiketoiminta.fi. Sivuston tarkoitusperiä luonnehditaan etusivulla seuraavastl: Avalon, Netbooster, Snoobi ja ZEF Solutions lyöttäytyivät yhteen tarjotakseen osaamisensa digitaalisen markkinoinnin palveluissa. Sivuston tarkoituksena on tuottaa tietoa internetmarkkinoinnin eri osa-alueista sekä niiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Ajatus on hyvä: koota yhteen paikkaan potentiaalisia asiakkaita kiinnostavaa tietoa digitaalisesta markkinoinnista. joka on monelle … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: blogit, sosiaalinen media, verkkomarkkinointi

Yrityksen imagon vahvistaminen myyntiä tärkeämpää?

24.02.2010 by Pekka Sahlsten 8 Comments

Soprano on tehnyt verkkosivustojen tilaa käsittelevän kyselytutkimuksen. Kauppalehti uutisoi siitä otsikolla Tutkimus paljastaa: Yrityksillä kivikautiset verkkosivut. Kivikaudelta peräisin olevista sivuista en ole kovin huolestunut (lienevät lujaa tekoa), mutta seuraava tutkimustulos nosti kulmakarvaa: Verkkosivustojen tärkeimmäksi tehtäväksi vastaajat määrittelivät yrityksen imagon vahvistamisen. Toiseksi tärkeimmäksi tehtäväksi ilmoitettiin uusasiakashankinta ja kolmanneksi myynnin tukeminen. “Yrityksen imagon vahvistaminen” on siis vastanneiden … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: verkkomarkkinointi, viestintä

Miksi blogi on välttämättömyys monimutkaisten tuotteiden ja palveluiden myyjälle

24.02.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Asiakkaat osaavat hankkia tietoa. Internet on pullollaan tietoa tuotteista, palveluista ja eri ratkaisuvaihtoehdoista.  Ostajat osaavat vertailla kilpailijoiden tuotteita ilman myyjiäkin. Kun on kyse monimutkaisista tuotteista tai palveluista, viettää asiakas luultavimmin runsaasti aikaa internetissä tekemässä tätä taustatutkimusta. Eikö olisi siis järkevää varmistaa, että potentiaalinen asiakas viettää leijonanosan ajasta juuri sinun yrityksesi sivuilla? Tähän päämäärään paras väline … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, blogit, verkkomarkkinointi

Valtaukset verkossa paalutetaan nyt

11.02.2010 by Pekka Sahlsten 6 Comments

Monille asiakkaille yritystäsi ei ole olemassa, jos se ei löydy Googlen etusivulta hänen hakiessaan tietoa ostoprosessin avuksi. Silti luvattoman monen yrityksen löydettävyys hakukoneissa on yksinkertaisesti surkea. Hyvin monet uudetkin sivut on pystytetty täysin ottamatta huomioon löydettävyyttä. Ja jos näillä sivuilla on blogi, sitä ei ole päivitetty tällä vuosikymmenellä. Jopa monet suomalaiset SaaS (Software-as-a-Service) –yritykset joiden … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: blogit, sosiaalinen media, verkkomarkkinointi
1 2 3 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall