• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

liidien tuottaminen

Kannattaako systemaattinen prospektointi?

21.07.2009 by Pekka Sahlsten 1 Comment

Sales Benchmark Index on tutkinut maailman parhaiden myyntiorganisaatioiden toimintaa raportissaan “Best Practices of World-class Sales Organizations”. Yksi osa-alueista, joilla maailman parhaat myyntiorganisaatiot ovat aimo harppauksen edellä heikommin menestyviä kilpailijoitansa, on prospektointi ja myyntivihjeiden tuottaminen. Kuinka suuri osuus sinun yrityksesi myyntisuppiloon päätyvistä myyntivihjeistä tulee kenttämyyjiltäsi? Maailman parhailla myyntiorganisaatiot luottavat selvästi vähemmän kenttämyyjien itsensä löytämiin myyntivihjeisiin markkinoinnin … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen

Mitä on prospektointi?

20.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Alunperin sana prospektointi (engl. prospecting) tarkoittaa malmien, erityisesti kullan etsimistä. Ja kultaahan sitä prospektoidessa pyritään löytämään, tai ainakin uutta kassavirtaa eli rahaa. Myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta prospektointi on uusien asiakkaiden ja bisneksen löytämiseen tähtäävää toimintaa. Englannin kielessä sen synonyymi on usein “sales development” tai ”(new) business development” eli uuden bisneksen kehittäminen.

Posted in: Blogi Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen
« Previous 1 … 3 4

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Mitä on prospektointi?
  • Milloin on paras aika soittaa liidien perään?

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall