• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

liidien tuottaminen

Mikä on B2B-yrityksen tärkein toiminto?

31.08.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Kun kerran tämän blogin aihe on kaikkien tiedossa, ei ole myöskään vaikea päätellä, mikä on näkemykseni otsikon kysymykseen. Aivan oikein, mielestäni myynti on B2B-yrityksen tärkein toiminto. Vaikka minusta tämän pitäisi tajuta jokainen, jolla on vähänkään maalaisjärkeä eikä asiaan oikeastaan tarvita perusteluja, annettakoon ne tässä kuitenkin: Jo osakeyhtiölain mukaan yrityksen olemassaolon tarkoitus on tuottaa voittoa, mikä … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: johtaminen, liidien tuottaminen, myyntikulttuuri, myyntiorganisaatio, Suomen Paras Myyntiorganisaatio

Liidien tuottaminen verkosta tuli juuri hieman helpommaksi

14.05.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Monet yritykset käyttävät nykyään WordPress-blogialustaa joko pyörittämään yrityksen blogia tai – varsinkin pienempien yritysten tapauksessa – koko verkkosivustoa. Avoimen lähdekoodin WordPress on maailman suosituin blogialusta, mutta siitä on tullut myös erittäin monipuolinen, helppokäyttöinen ja suosittu julkaisujärjestelmä pienemmille, tyypillisesti <100 sivun sivustoille. Yksi WP:n vahvuuksista on lähes rajaton laajennettavuus lukemattomilla lisäosilla. Liidit helposti WordPressistä Salesforceen Myös … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, blogit, liidien tuottaminen, Markkinoinnin automatiosointi, verkkomarkkinointi

Viikon asiakashankintavinkki #10: Keinoja liidien tuottamiseen

12.01.2010 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Ovatko vanhat ja hyväksi havaitut keinot asiakkaiden löytämiseksi muuttuneet tehottomiksi? Etkö keksi mitään uusia liidien tuottamistapoja? Oheisesta miellekartasta voi olla sinulle apua, kun suunnittelet yrityksesi markkinointia, asiakashankintaa ja liidien tuottamista.

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen

Viikon asiakashankintavinkki #9: Tee se nyt

07.01.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Niin tuore kuin vuosi 2010 onkin, on siitä tätä kirjoitettaessa enää reilut 98 % jäljellä. Siksipä uusien asiakkaiden hankintaan tähtäävät toimenpiteet on syytä saattaa vauhtiin saman tien. Useimmat päättäjät ovat aloittaneet työt jälleen viime maanantaina ja ovat toivottavasti rentoutuneempia. Budjetit on sorvattu kuntoon loppuvuodesta.ja vuoden kehityshankkeita aletaan suunnitella. Ulkona on kyllä kylmä, eikä talouskaan tahdo … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: arvolupaus, asiakashankinta, liidien tuottaminen

B2B-liidien tuottaminen voi olla hauskaakin

21.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Näyttää kovin vahvasti siltä, että tämä blogi suksii nyt joulutauolle, joten hyvää jouluolutta kaikille! Eräänlaisena joulukortin korvikkeena tässä markkinointiautomaatio-ohjelmistotoimittaja (yes, sainpa aikaan hienon sanahirviön!) Eloquan liiden generointiin tarkoitettu interaktiivinen animaatio.

Posted in: Markkinointi Tagged: liidien tuottaminen

Prospektointiopas nyt myös Slidesharessa

15.12.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Tehdäänpä asia vielä vähän helpommaksi: prospektointioppaani voi nyt ladata tai lukea suoraan Slidesharesta (lukeaksesi klikkaa kokoruudun tilaan slideshare-ikkunan alapalkin ikonista “full”). Prospektointi Opas Systemaattiseen Asiakashankintaan View more documents from Myyntiplus.

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen, myyntiprosessi
1 2 … 4 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall