• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

myyntiprosessi

Markkinointi ja myynti ne yhteen soppii…?

02.08.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Michael J. Webb esittää kirjassaan “Sales and Marketing the Six Sigma Way” hyvin yksinkertaisen markkinoinnin määritelmän Markkinointi = mitä tahansa, joka helpottaa myyntiä Tällaisen yksinkertaisen myyntimiehen on hyvin helppo allekirjoittaa tuo määritelmä. Vaan sepä toteutuu yrityksissä valitettavan harvoin. Kuten kaikki alan ammattilaiset varmasti tietävät, markkinointi- ja myyntiosasto toimivat harvoin täydellisessä harmoniassa – pikemminkin päinvastoin. Tutkimusten … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: myyntiprosessi

Mikä ihmeen Myynti 2.0?

27.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Myynti 2.0 on suomalainen vastine käsitteelle Sales 2.0. Sales 2.0 tarkoittaa sellaisten innovatiivisten myyntikäytäntöjen omaksumista, joilla tuotetaan arvoa sekä ostajalle että myyjälle ja joka tyypillisesti hyödyntää uusia internetpohjaisia palveluita ja Web 2.0-teknologiaa. Sales 2.0-käytännöt yhdistävät prosessinomaisen toiminnan yhteistyöhön perustuviin asiakassuhteisiin käyttäen tuottavimpia ja tehokkaimpia myyntiresursseja asiakkaan tarpeiden täyttämiseen. Tämä lähestymistapa tuottaa parempia, paremmin ennustettavia ja … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: myyntiprosessi, ostoprosessi, Sales 2.0
« Previous 1 … 5 6

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall