• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Sales 2.0

Maailmanluokan myyntimeininkiä

02.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Anneke Seley kirjoitti blogissaan pitkän mutta erittäin mielenkiintoisen kirjoituksen vierailustaan Salesforce.comin järjestämässä Dreamforce-käyttäjä- ja partneritilaisuudessa toissa viikolla San Franciscossa. Hän kuvailee siinä hyvinkin seikkaperäisesti Salesforcen myyntikäytäntöjä ja -metodiikkaa. Kirjoitus kannattaa lukea, jos haluaa saada käsityksen siitä, miten maailman menestyneimmässä SaaS-yrityksessä hoidetaan myyntiä. Tässä poimittuna muutamia avainkohtia: Myyntitiimit on organisoitu sopivimmalla ja tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, jolla … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: johtaminen, liidien tuottaminen, Markkinoinnin automatiosointi, myyntiprosessi, Sales 2.0

Sales 2.0 for Dummies

04.08.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Törmäsin tähän päivän blogisurffauksen yhteydessä ja ajattelin, että jollakin voi olla vaikeuksia saada unta kesäloman myöhään valvottujen öiden jäljiltä: E-kirja “Sales 2.0 for Dummies” Genius.com:in sponssaamana. Kovin moni suomalainen yritys ei läpäise viimeisen sivun Sales 2.0:testiä, sen verran edellä näissä jutuissa ollaan rapakon takana. Noista opuksessa mainituista työkaluista esim. Genius.com on ainakin minulle ollut tähän … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: Sales 2.0

Mikä ihmeen Myynti 2.0?

27.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Myynti 2.0 on suomalainen vastine käsitteelle Sales 2.0. Sales 2.0 tarkoittaa sellaisten innovatiivisten myyntikäytäntöjen omaksumista, joilla tuotetaan arvoa sekä ostajalle että myyjälle ja joka tyypillisesti hyödyntää uusia internetpohjaisia palveluita ja Web 2.0-teknologiaa. Sales 2.0-käytännöt yhdistävät prosessinomaisen toiminnan yhteistyöhön perustuviin asiakassuhteisiin käyttäen tuottavimpia ja tehokkaimpia myyntiresursseja asiakkaan tarpeiden täyttämiseen. Tämä lähestymistapa tuottaa parempia, paremmin ennustettavia ja … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: myyntiprosessi, ostoprosessi, Sales 2.0

Miksi kirjoitan tätä blogia?

20.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tämän blogin käynnistämiseen on syynä toisaalta myynnin kentässä ja asiakkaiden ostokäyttäytymisessä viime vuosina huomaamani muutokset ja toisaalta löytämäni uudet tavat tehdä asioita myynnissä. Näihin uusiin asioihin liittyy vahvasti myös uusien web-palveluiden ja -teknologioiden tuomat mahdollisuudet. Blogin nimi on suomalainen käännös pääosin USA:ssa paljon viimeaikoina keskustellusta “Sales 2.0” -käsitteestä, jossa versionumero “2.0” viittaa kehittyneempään tapaan toimia … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: myynnin kehittäminen, ostoprosessi, ratkaisumyynti, Sales 2.0

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall