• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Tekes

Software Sales Camp, päivä 2

07.10.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tänä toisena myyntipainotteisena päivänä (ti 6.10.) esiintyjäkaarti oli vahva. Jussi Harvela (ex-Solid) piti erinomaisen esityksen siitä, millä eväillä softayrityksen kannattaa tänä päivänä lähteä kansainvälisille markkinoille. Ensiksi lainaus Solidin alkuvaiheista, joka mielestäni kuvaa hyvin Jussin rentoa tyyliä puhua asioista. Tällöin Solidilla oli 13 työntekijää. “Kaikki oli helppoa, sen jälkeen kun oli saatu Solid osaksi HP Openviewiä…” Jussi korosti SaaS- … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: myynnin kehittäminen, Software Sales Camp, Tekes

Software Sales Camp, päivä 1

05.10.2009 by Pekka Sahlsten 1 Comment

Tänään vietin pitkän päivän Ohjelmistoyrittäjien ja Tekesin Verso- ja VAMOS-ohjelmien järjestämässä Software Sales Camp -seminaarissa Finlandia-talossa. Tilaisuuden ensimmäisen päivään oli koottu erilaisia näkökulmia markkinointiin. Mukana oli “tyylisuunnista” mm. niin ajatusjohtajuus tai thought leadership (Sari Aapola, Keynotes / Xtract), Sissi- ja Gurumarkkinointi (Jari Parantainen, Ediste) kuin Markkinointi 2.0 (Jari Juslén, Conga Group). Muita markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keinoja, joista kuultiin … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: blogit, Software Sales Camp, sosiaalinen media, Tekes

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall