• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Yleistä

Norjalaiset SaaS-ostoksilla Suomessa

05.10.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Tänä aamuna kolahti sähköpostilaatikkoon suomalaisen SaaS-mallilla toimitettavan verkkokyselyjärjestelmän tarjoajan Digiumin tiedote, jossa kerrottiin, että norjalainen kilpailija QuestBack on ostanut Digiumin pois kuljeksimasta. Sähköpostitiedote oli tosin otsikoitu “Digium ja QuestBack yhdistävät voimansa“, mutta Digiumin logon alle ilmestynyt teksti “a QuestBack company” kertoo mielestäni paljon todellisesta tilanteesta. Olen itse seurannut alaa jonkin verran (yritykseni tarjoaa verkkokyselyitä palveluna), … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: Yleistä

Huippumyyjän salaisuus

24.09.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tässä suomalainen vastine klassiselle Glengarry Glen Ross -kohtaukselle, joka mielestäni sopii hyvin juuri näin perjantaiksi. (Moni tämän tietysti on nähnytkin, mutta minulle se oli uusi, kun en juuri TV:tä katso.) VAROITUS: videolla on erittäin vahvaa kielenkäyttöä, joten en suosittele herkkähipiäisille. http://www.youtube.com/v/OACselQ3s_Q?fs=1&hl=fi_FI&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b

Posted in: Myynti Tagged: Yleistä

Suomen Paras Myyntiorganisaatio 2010 on Martela

03.09.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Suomen Paras Myyntiorganisaatio 2010 on nyt valittu, ja varsin tiukassa kisassa voittajaksi selviytyi lopulta Martela, Suomen johtava työympäristöjen ja julkitilojen ratkaisutoimittaja. Muut finalistit olivat TDC ja Tryg. Lisää aiheesta päivän Kauppalehdessä sekä täällä: Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun lehdistötiedote Martelan tiedote Onnittelut voittajalle!

Posted in: Myynti Tagged: Yleistä

Koko joukkue hyökkäämään

30.07.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Pekka Seppäsen kolumni Talouselämässä 21/2010 on erinomainen analyysi suomalaisten asennoitumisesta aloitteellisuuteen. En voisi olla enempää samaa mieltä. Lisäisin vielä, että maalivahti on joukkueen ainoa yksilöurheilija. Eikä joukkueen menestystä voi perustaa ainoastaan yksilöiden varaan. Kuten Seppänen kirjoittaa, me suomalaiset olemme lähtökohtaisesti puolustajia, kun muut hyökkäävät. Ja hyökkäys tehdään aivan eri pelisäännöin kuin puolustus. Hyökkäys vaatii joukoilta … [Lue lisää…]

Posted in: Myynnin johtaminen Tagged: Yleistä

Karhunvatukkaa myyntitykin taskuun?

18.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Kanadalainen Research in Motion tekee BlackBerry-älypuhelimillaan muikeaa tulosta. Jenkkimarkkinoilla älypuhelinta tarkoittava sana on “BlackBerry”, joten brändin tunnettuus on kohdallaan. Mielenkiintoisesti BlackBerry on alkanut kiinnosta kuluttajiakin. Mm. Lontoossa asuvalla tyttärelläni oli kaksi vaihtoehtoa uudeksi henkilökohtaiseksi puhelimeksi: iPhone ja BlackBerry, joista hän päätyi jälkimmäiseen. Itsekin olen odotellut BlackBerryjä Suomen markkinoille, koska pidän tuosta QWERTY-näppäimistöstä. Käytän nyt vanhaa … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: Yleistä

Viikon kysely markkinoinnista 2010

09.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Mömmön raportoiman Fonectan tutkimuksen inspiroimana käynnistin viikon kyselyn aiheesta mitä keinoja yrityksesi käyttää markkinoinnissa vuonna 2010, rajoittuen artikkelissa mainittuihin kanaviin. Kysely löytyy sivupalkista ja sulkeutuu ensi tiistai-iltana. Sisältömarkkinontia ei artikkelissa luonnollisestikaan mainittu, vaan lisäsin sen itse.

Posted in: Markkinointi Tagged: Yleistä
1 2 3 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall