Mömmön raportoiman Fonectan tutkimuksen inspiroimana käynnistin viikon kyselyn aiheesta mitä keinoja yrityksesi käyttää markkinoinnissa vuonna 2010, rajoittuen artikkelissa mainittuihin kanaviin. Kysely löytyy sivupalkista ja sulkeutuu ensi tiistai-iltana.
Sisältömarkkinontia ei artikkelissa luonnollisestikaan mainittu, vaan lisäsin sen itse.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011