Tässäpä ajatuksia herättävä setti Netflix-yhtiön yrityskulttuurista. Löysin sen juuri ja totesin, että se on todella mielenkiintoinen. En ole ehtinyt vielä miettiä tarkemmin, mitä näistä ajatuksista kannattaisi soveltaa myyntiin, mutta kalvo 78 kuvastaa erittäin hyvin omaa näkemystäni prosessien (Netflix käyttää johtamisen perustana käsitettä konteksti prosessien sijaan) merkityksestä myös myynnissä. Toinen mieleen jäänyt kalvo oli 122(+123), “Need a culture that supports rapid innovation and excellent execution”.
Joka tapauksessa se todella herätti ajatuksia oman yritykseni kehittämisestä ja rekrytointikuvioista.
Netflix Culture
View more presentations from waynerobinson.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011