• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

viestintä

Etkö firmasi erotu kilpailijoistaan? Loistavaa!

14.01.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Katsopa yrityksesi kotisivua ja vertaa sitä sitten kilpailijoidesi kotisivuihin. Sanotaanko omilla ja kilpailijoidesi sivuilla samat asiat hieman eri sanoilla? Oletteko kaikki johtavia, laadukkaita, edullisia, luotettavia, joustavia ja ties mitä? Olisiko sinun asiakkaana vaikea tehdä valinta eri kilpailijoiden välillä? Jos firmojen logot ja nimet poistettaisiin, erottaisitko omaa firmaasi niistä itsekään? Jos näin on, niin sehän on … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: arvolupaus, viestintä

Miksi sosiaalinen media on niin vaikea asia yrityksille?

11.12.2009 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Seth Godin kirjoitti eilen blogissaan aiheesta The reason social media is so difficult for most organizations. Hän esitti syyksi sen, että sosiaaliseen mediaan osallistuminen on systemaattista lähestymistä vaativa prosessi, ei kertaluontoinen tapahtuma, kuten markkinointikampanja tai messuilla olo. Hän on varmasti oikeassa tässä. Suomessa esteenä kansanluonne? Petri Korhonen kirjoitti myös eilen samasta aiheesta Taloussanomissa otsikolla Pomo … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: sosiaalinen media, viestintä

Minne sijoittaa blogi?

09.10.2009 by Pekka Sahlsten 4 Comments

Moni on saattanut arvatakin, etten kirjoittele tänne interwebbiin pelkästään omaksi ilokseni enkä edes pelkästä muiden viihdyttämisen ilosta. Aivan, tämän blogin on tarkoitus palvella osaltaan myös yritykseni markkinointia. Aloittaessani aktiivisen kirjoittamisen viime kesänä mietin ensin pitkään, kirjoittaisinko yrityksen omalle kotisivulle, vai avaisinko erillisen blogin omaan osoitteeseensa. Firmani kotisivu on rakennettu siten, että siinä on valmiina blogiominaisuudet. Näin … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: blogit, verkkomarkkinointi, viestintä

Ryanair on aika sissi

22.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tämä kirjoitus ei liity blogin aiheeseen kovin läheisesti, mutta jälleen on Ryanair uutisissa – taitaa olla lähes ainoa lentoyhtiö, josta nykyään uutisoidaan muustakin syystä kuin taloudellisista ta muista turmista johtuen. Kauppalehti kertoi STT:n uutisesta (koskien seisomapaikkoja lennoilla) nettisivullaan näin: Halpalentoyhtiö Ryanairin mukaan lentokoneen seisomapaikat saavat kannatusta matkustajilta. Yhtiö teetti aiheesta nettikyselyn. Vastanneista 60 prosenttia oli … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: viestintä
« Previous 1 2

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Mitä on prospektointi?
  • Milloin on paras aika soittaa liidien perään?

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall