Katsopa yrityksesi kotisivua ja vertaa sitä sitten kilpailijoidesi kotisivuihin. Sanotaanko omilla ja kilpailijoidesi sivuilla samat asiat hieman eri sanoilla?
Oletteko kaikki johtavia, laadukkaita, edullisia, luotettavia, joustavia ja ties mitä?
Olisiko sinun asiakkaana vaikea tehdä valinta eri kilpailijoiden välillä? Jos firmojen logot ja nimet poistettaisiin, erottaisitko omaa firmaasi niistä itsekään?
Jos näin on, niin sehän on suorastaan LOISTAVAA! Siinä tapauksessa yritykselläsi on nimittäin todella erinomainen paikka erottua muista omalla ainutlaatuisella arvolupauksellaan ja lähestyä asiakkaita selkeällä ja aidosti merkityksellisellä viestillä.
Mikä erottaa yrityksesi kilpailijoistaan? Mitä voit kertoa yrityksestäsi, joka tekee sen ainutlaatuiseksi ja kiinnostavaksi alallaan? Vastaako tarjoomasi johonkin asiakkaan tarpeeseen tai ratkaiseeko se jonkin polttavan ongelman? Onkos siitä näyttöä? Kerro se potentiaalisille asiakkaillesi!
Pekka Sahlsten
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011