Suomen varmaan tunnetuin digimediablogi Vierityspalkki kirjoittaa tänään aiheesta Asiantuntijan sosiaalisen median perustyökalut: LinkedIn ja Twitter ja päätyy aivan samanlaisiin johtopäätöksiin, joita itsekin olen tehnyt. Facebook ei mielestäni yksinkertaisesti oikein istu “asiantuntijan verkkoprofiiliin”.
Jos lähestytään asiaa markkinoinnin näkökulmasta, lisäisin tuohon LinkedIn+Twitter –komboon vielä asiantuntijablogin ja SlideSharen, jotka tietenkin edellyttävät huomattavasti suurempaa määrää sisältöä. Kiireiselle asiantuntijalle LinkedIn+Twitter onkin varmasti hyvä tapa lähteä liikkeelle yhteisömediassa.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011