Systemaattisesta myynnin ohjauksesta kiinnostuneiden kannattaa tutustua Myynti on tuotantoprosessi -artikkelisarjaan eCraftin blogissa. Tässä vähän esimakua:
Uuden näkökulman ongelman ratkaisemiseen tarjoaa lean manufacturing. Lean -näkökulmasta myyntiprosessin voi nähdä tuotantoprosessina, joka valmistaa Deal -nimisiä tuotteita.
Sarjassa tähän mennessä ilmestynyt:
- Myynti on tuotantoprosessi: Lyhyt alustus aiheeseen
- Myynti on tuotantoprosessi: Ongelma ja ratkaisuehdotus
- Myynti on tuotantoprosessi: Kuinka motivoit myyjät?
Suosittelen lämpimästi. Samasta aiheesta kannattaa lukea myös suosikkeihini kuuluva kirja Sales and Marketing the Six Sigma Way.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011