• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Markkinoinnin automatiosointi

Liidien tuottaminen verkosta tuli juuri hieman helpommaksi

14.05.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Monet yritykset käyttävät nykyään WordPress-blogialustaa joko pyörittämään yrityksen blogia tai – varsinkin pienempien yritysten tapauksessa – koko verkkosivustoa. Avoimen lähdekoodin WordPress on maailman suosituin blogialusta, mutta siitä on tullut myös erittäin monipuolinen, helppokäyttöinen ja suosittu julkaisujärjestelmä pienemmille, tyypillisesti <100 sivun sivustoille. Yksi WP:n vahvuuksista on lähes rajaton laajennettavuus lukemattomilla lisäosilla. Liidit helposti WordPressistä Salesforceen Myös … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, blogit, liidien tuottaminen, Markkinoinnin automatiosointi, verkkomarkkinointi

Maailmanluokan myyntimeininkiä

02.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Anneke Seley kirjoitti blogissaan pitkän mutta erittäin mielenkiintoisen kirjoituksen vierailustaan Salesforce.comin järjestämässä Dreamforce-käyttäjä- ja partneritilaisuudessa toissa viikolla San Franciscossa. Hän kuvailee siinä hyvinkin seikkaperäisesti Salesforcen myyntikäytäntöjä ja -metodiikkaa. Kirjoitus kannattaa lukea, jos haluaa saada käsityksen siitä, miten maailman menestyneimmässä SaaS-yrityksessä hoidetaan myyntiä. Tässä poimittuna muutamia avainkohtia: Myyntitiimit on organisoitu sopivimmalla ja tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, jolla … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: johtaminen, liidien tuottaminen, Markkinoinnin automatiosointi, myyntiprosessi, Sales 2.0

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Pienen konsulttifirman sudenkuopat

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2022 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall