• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Asiakkuudenhallinta

Minkälaisen ostokokemuksen tarjoat asiakkaallesi?

31.05.2010 by Pekka Sahlsten 1 Comment

2010-luvulla paras erottautumisen keino kiihtyvässä kilpailussa ei suinkaan ole tuotannon tehokkuus ja alhaiset hinnat. Paras keino on ylivoimaisen ostokokemuksen tarjoaminen asiakkaallesi. Ennen oli ennen… Vielä reilu 10 vuotta sitten ainakin monimutkaisempien ratkaisujen myyjillä oli tiettyä valtaa potentiaalisiin asiakkaisiinsa nähden. Olihan heidän hallussaan tietoa, jota asiakkaat kipeästi tarvitsivat ostoprosessinsa avuksi. Siten asiakkaat ottivat tyypillisesti yhteyttä myyjiin … [Lue lisää…]

Posted in: Asiakkuudenhallinta, Myynnin johtaminen Tagged: blogit, Google, myynnin kehittäminen, myyntiprosessi, ratkaisumyynti, sosiaalinen media

Prosessit, mittaaminen ja toistettavat suoritukset

17.02.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Miksi myynti on alue, jonne prosessiajattelu, toiminnan mittaaminen ja toistettavat toimintamallit saadaan viimeisenä kaikista organisaation osista? Käytännössähän kaikki muut yritysten osastot noudattavat jotakin yleisesti hyväksyttyä standarditoimintamallia. Niillä on Leania, Six Sigmaa ja ISO 9000:aa. Miksi siis myyntiä ei johdeta samoin? Puuttuuko jotain? On helppo tunnistaa myyntiprosessin puutosoireet yrityksissä. Esimerkkinä olkoon vaikkapa tyypillinen vaikeus ennustaa, milloin … [Lue lisää…]

Posted in: Asiakkuudenhallinta, Myynnin johtaminen Tagged: johtaminen, myynnin kehittäminen, myyntiprosessi
« Previous 1 … 4 5

Ladattavat e-kirjat

  • CRM -ostajan opas

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (26)
  • Blogi (54)
  • CRM (13)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mitä on prospektointi?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Pienen konsulttifirman sudenkuopat

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?
  • Markkinointiautomaatio ja sisällöntuotanto uusasiakashankinnassa
  • Kuinka markkinointiautomaation ohjelmistoyritys ClickDimensions nousi sarjansa voittajaksi – suutarin lapsilla olikin kengät!

Viimeisimmät kommentit

  • Canada Slot Guide on Maailmanluokan myyntimeininkiä
  • Canada Bonuses on Oletko puhelinhäirikkö?
  • CanadaReview on Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2019 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok