• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

verkkomarkkinointi

Miten pystytän blogin yritykseni markkinoinnin tueksi?

30.12.2009 by Pekka Sahlsten 5 Comments

Bloggaaminen on erittäin tehokas keino markkinoida yritystäsi internetissä. Yrityksesi siis tarvitsisi blogin, mutta miten sen käynnistys tapahtuu ja miten blogi kannattaa lanseerata? Tässä on yritysblogin käynnistämisen lyhyt oppimäärä 10 käytännöllisenä vaiheena. 1. Mieti aihealue ja siihen oma persoonallinen näkökulma, josta haluat kirjoittaa säännöllisesti. Asiaa miettiessäsi kannattaa lukea ahkerasti muita saman aihealueen blogeja. 2. Mieti tarkkaan … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: blogit, verkkomarkkinointi

Miten pääset 15 eurolla ensimmäiseksi Googlen hakutuloksissa?

21.10.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Internet on tarjoaa lopultakin kaikille yrityksille yhtäläiset mahdollisuudet näkyä verkossa – riippumatta markkinointibudjetin koosta. Kuten Jari Juslén kirjoittaa blogissaan ei yrityksen massalla ole merkitystä virtuaalimaailmassa. “Pienten organisaatioiden näkökulmasta verkkojalanjälkeen liittyy eräs mielenkiintoinen mahdollisuus. Koska fyysisen maailman lainalaisuudet eivät verkossa ole voimassa, myös pienellä yrityksellä voi olla hyvin suuri verkkojalanjälki. Pienet yritykset voivat menestyksellisesti kilpailla asiakaskokemuksen … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: blogit, Google, verkkomarkkinointi

Minne sijoittaa blogi?

09.10.2009 by Pekka Sahlsten 4 Comments

Moni on saattanut arvatakin, etten kirjoittele tänne interwebbiin pelkästään omaksi ilokseni enkä edes pelkästä muiden viihdyttämisen ilosta. Aivan, tämän blogin on tarkoitus palvella osaltaan myös yritykseni markkinointia. Aloittaessani aktiivisen kirjoittamisen viime kesänä mietin ensin pitkään, kirjoittaisinko yrityksen omalle kotisivulle, vai avaisinko erillisen blogin omaan osoitteeseensa. Firmani kotisivu on rakennettu siten, että siinä on valmiina blogiominaisuudet. Näin … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: blogit, verkkomarkkinointi, viestintä

Milloin on paras aika soittaa liidien perään?

27.08.2009 by Pekka Sahlsten 4 Comments

Amerikassahan tunnetusti tehdäään tieteellistä tutkimusta lähes kaikista myynnin ja markkinoinnin osa-alueista. Phil Lauterjung kirjoitti pari viikkoa sitten blogissaan tutkimuksesta, joka oli tehty ihan MIT:ssä ja jossa tutkittiin dataa nettitiedusteluihin vastaamisesta 3 vuoden ajalta 6 yrityksessä. Itse en ole koskaan ajatellut, että asiaa pitäisi tutkia yliopistossa. Sen sijaan olen pitänyt selvänä, että varsinkin johtajia on paras … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi Tagged: liidien tuottaminen, teleprospektointi, verkkomarkkinointi
« Previous 1 2 3

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall