• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

Myynti

Viikon asiakashankintavinkki #10: Keinoja liidien tuottamiseen

12.01.2010 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Ovatko vanhat ja hyväksi havaitut keinot asiakkaiden löytämiseksi muuttuneet tehottomiksi? Etkö keksi mitään uusia liidien tuottamistapoja? Oheisesta miellekartasta voi olla sinulle apua, kun suunnittelet yrityksesi markkinointia, asiakashankintaa ja liidien tuottamista.

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen

Viikon asiakashankintavinkki #9: Tee se nyt

07.01.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Niin tuore kuin vuosi 2010 onkin, on siitä tätä kirjoitettaessa enää reilut 98 % jäljellä. Siksipä uusien asiakkaiden hankintaan tähtäävät toimenpiteet on syytä saattaa vauhtiin saman tien. Useimmat päättäjät ovat aloittaneet työt jälleen viime maanantaina ja ovat toivottavasti rentoutuneempia. Budjetit on sorvattu kuntoon loppuvuodesta.ja vuoden kehityshankkeita aletaan suunnitella. Ulkona on kyllä kylmä, eikä talouskaan tahdo … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: arvolupaus, asiakashankinta, liidien tuottaminen

Prospektointiopas nyt myös Slidesharessa

15.12.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Tehdäänpä asia vielä vähän helpommaksi: prospektointioppaani voi nyt ladata tai lukea suoraan Slidesharesta (lukeaksesi klikkaa kokoruudun tilaan slideshare-ikkunan alapalkin ikonista “full”). Prospektointi Opas Systemaattiseen Asiakashankintaan View more documents from Myyntiplus.

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen, myyntiprosessi

Viikon asiakashankintavinkki #8: Ole kiinnostunut asiakkaasta ja hänkin saattaa kiinnostua!

14.12.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Muista, että myyminen ei ole tuotteittesi ja palveluittesi kehumista. Sen sijaan myyminen on asiakkaan auttamista hänen tavoitteidensa saavuttamisessa ja ongelmiensa ratkaisemisessa. Miten tämä liittyy asiakashankintaan? Kun lähestyt potentiaalista asiakasta siten, että kiinnostuksesi häntä sekä hänen bisnestään ja tavoitteitaan kohtaan käy ilmi, saattaa hänkin kiinnostua sinusta. Jos taas puhut pelkästään itsestäsi ja tuotteistasi tai palveluistasi, ei … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta

Mitä maksaa turha asiakaskäynti?

13.11.2009 by Pekka Sahlsten 1 Comment

Kun asetat monimutkaisia ratkaisuja myyville myyjillesi liian haastavat tavoitteet asiakastapaamisten määrälle, oletko ajatellut, mitä siitä seuraa? Saadakseen kerätty tietyn määrän tapaamisia myyjäsi todennäköisesti löysentävät validointikriteerejään ja sopivat jopa sellaisia tapaamisia, joiden he tietävät olevan ajanhukkaa. Käytännössä turhissa tapaamisissa juokseminen vie aikaa oikeasti potentiaalisten asiakkaiden kanssa työskentelystä. Turhiin palavereihin houkutellut asiakkaat tekevät kaikkensa päästäkseen myyjistäsi eroon. … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, johtaminen, liidien tuottaminen, myyntiprosessi, ratkaisumyynti

Buukkaus palaveritaksalla on rahan haaskausta

07.11.2009 by Pekka Sahlsten 5 Comments

Monet alan firmat tarjoavat palaverinbuukkauspalvelua, jossa hinnoitteluperusteena on sovittujen palaverien määrä. “Hienoa!” ajattelee ostaja, “maksan vain tuloksista.” Mutta todellisuus on valitettavasti useinkin toinen. Miksi asiantuntijayrityksen ei sitten kannata ostaa buukkauspalvelua tällaisella hinnoitteluperiaatteella? Koska palveluntarjoajalle maksetaan palaverien määrästä eikä laadusta, laatu vääjäämättä kärsii. Tämä riippumatta siitä, kuinka palveluntarjoaja vakuuttaa sopivansa vain laadukkaita tapaamisia. 80 % potentiaalisista … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen
« Previous 1 … 3 4 5 6 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia
  • Mikä ihmeen Myynti 2.0?

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall