• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

asiakashankinta

Bloggaamalla 7-kertainen kävijämäärä

02.02.2010 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Verkkomarkkinoinnin ohjelmistoyritys Hubspotin yli 2000 asiakasyrityksensä keskuudessa tekemä tutkimus osoittaa, että yritykset, jotka päivittävät vähintään blogiansa 5 kertaa viikossa saavat keskimäärin lähes 7 kertaa enemmän kävijöitä kotisivuillensa hakukoneista kuin yritykset, jotka eivät bloggaa lainkaan.   Hubspotin aiempi tutkimus toi esille, että pienet yritykset, jotka ylipäänsä bloggaavat, saavat 55 % enemmän kävijöitä hakukoneista kuin sellaiset, joille … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, blogit, verkkomarkkinointi

Eikö asiakas ymmärrä sinua?

20.01.2010 by Pekka Sahlsten 1 Comment

Käsissäsi on mullistava teknologia, joka on niin hyödyllinen, että vain tyhmä asiakas jättäisi sen ostamatta. Jostain kumman syystä näitä tyhmiä asiakkaita vain tuntuu riittävän, sillä kukaan ei tunnu oikein ymmärtävän tuotteesi hyödyllisyyttä. Itse asiassa tuntuu siltä, ettei suurin osa potentiaalisista asiakkaista taida ymmärtää ollenkaan, mistä asiasta ylipäänsä edes puhut. Nämä ovat selviä merkkejä monia teknovetoisia … [Lue lisää…]

Posted in: Myynnin johtaminen, Myynti Tagged: asiakashankinta, ratkaisumyynti, viestintä

Viikon asiakashankintavinkki #11: Tuo yrityksesi kartalle

18.01.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tarjoaako yrityksesi palveluita paikallisille asiakkaille tai käytkö luonasi asiakkaita vierailulla? Haluatko yrityksesi sijainnin lisäksi kartalle myös yhteystietosi, ajo-ohjeet tai vaikkapa tietoja tuotteista ja palveluista, joita tarjoat?  Lisää yrityksesi tiedot maksutta Google Maps –karttapalveluun! Katso tästä esimerkki omasta yrityksestäni. Voit myös lisätä palveluun yrityksesi kaikki toimipisteet, jos niitä on useampia. Näin se käy: Lisää yrityksesi tiedot … [Lue lisää…]

Posted in: Markkinointi Tagged: asiakashankinta, Google, verkkomarkkinointi

Viikon asiakashankintavinkki #10: Keinoja liidien tuottamiseen

12.01.2010 by Pekka Sahlsten 3 Comments

Ovatko vanhat ja hyväksi havaitut keinot asiakkaiden löytämiseksi muuttuneet tehottomiksi? Etkö keksi mitään uusia liidien tuottamistapoja? Oheisesta miellekartasta voi olla sinulle apua, kun suunnittelet yrityksesi markkinointia, asiakashankintaa ja liidien tuottamista.

Posted in: Markkinointi, Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen

Viikon asiakashankintavinkki #9: Tee se nyt

07.01.2010 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Niin tuore kuin vuosi 2010 onkin, on siitä tätä kirjoitettaessa enää reilut 98 % jäljellä. Siksipä uusien asiakkaiden hankintaan tähtäävät toimenpiteet on syytä saattaa vauhtiin saman tien. Useimmat päättäjät ovat aloittaneet työt jälleen viime maanantaina ja ovat toivottavasti rentoutuneempia. Budjetit on sorvattu kuntoon loppuvuodesta.ja vuoden kehityshankkeita aletaan suunnitella. Ulkona on kyllä kylmä, eikä talouskaan tahdo … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: arvolupaus, asiakashankinta, liidien tuottaminen

Prospektointiopas nyt myös Slidesharessa

15.12.2009 by Pekka Sahlsten 2 Comments

Tehdäänpä asia vielä vähän helpommaksi: prospektointioppaani voi nyt ladata tai lukea suoraan Slidesharesta (lukeaksesi klikkaa kokoruudun tilaan slideshare-ikkunan alapalkin ikonista “full”). Prospektointi Opas Systemaattiseen Asiakashankintaan View more documents from Myyntiplus.

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, liidien tuottaminen, myyntiprosessi
« Previous 1 2 3 … 6 Next »

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Ratkaisumyyjän pahin virhe
  • Mitä on prospektointi?
  • Milloin on paras aika soittaa liidien perään?

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2023 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall