• Etusivu
  • Tietoa blogista
  • Ota yhteyttä
  • Crementum

Myynti 2.0 Blogi

Asiakkuudenhallinta, markkinointi, markkinointiautomaatio, myynnin johtaminen, myynti ja CRM

myynnin kehittäminen

Myyminen taantumassa, taisteluako?

17.08.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tuija Rummukainen, yritysvalmentaja ja kirjailija, kirjoittaa 13.8.2009 Yrittäjälinjassa julkaistussa artikkelissaan Taistele taantumaa vastaan! myynnin ja myyntiosaamisen tärkeydestä taantumassa. Ammattitaitoisessa myynnissä on kyse aina siitä, että miettii, kuinka voi auttaa omaa asiakasta mahdollisimman hyvin. Taantuman aikana moni myyjä vähentää oikeaa, tuloksellista työtään. Millään tuotteella tai palvelulla ei kuitenkaan tehdä mitään, jos kukaan ei sitä myy. Tänä … [Lue lisää…]

Posted in: Myynti Tagged: asiakashankinta, blogit, johtaminen, myynnin kehittäminen, Myynti, myyntiprosessi

Miksi kirjoitan tätä blogia?

20.07.2009 by Pekka Sahlsten Leave a Comment

Tämän blogin käynnistämiseen on syynä toisaalta myynnin kentässä ja asiakkaiden ostokäyttäytymisessä viime vuosina huomaamani muutokset ja toisaalta löytämäni uudet tavat tehdä asioita myynnissä. Näihin uusiin asioihin liittyy vahvasti myös uusien web-palveluiden ja -teknologioiden tuomat mahdollisuudet. Blogin nimi on suomalainen käännös pääosin USA:ssa paljon viimeaikoina keskustellusta “Sales 2.0” -käsitteestä, jossa versionumero “2.0” viittaa kehittyneempään tapaan toimia … [Lue lisää…]

Posted in: Blogi, Markkinointi Tagged: myynnin kehittäminen, ostoprosessi, ratkaisumyynti, Sales 2.0
« Previous 1 … 3 4

Etsi blogista

Aiheet

  • Asiakkuudenhallinta (28)
  • Blogi (54)
  • CRM (14)
  • Dynamics CRM (3)
  • Markkinointi (53)
  • Markkinointiautomaatio (4)
  • Myynnin johtaminen (53)
  • Myynti (36)

Arkisto

Suosituimmat (viim. 30 pv.)

  • Mitä on prospektointi?
  • Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?
  • Pienen konsulttifirman sudenkuopat
  • Asiakaskeskeisen myyjän 3 roolia

Uusimmat kirjoitukset

  • Markkinointiautomaatiota matkailualalle
  • CRM VUONNA 2019
  • Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto?

Viimeisimmät kommentit

  • Pasi Silvennoinen on Miten myynnin johtaminen on kehittynyt 80 vuodessa?
  • Ville Kinanen on Mistä aloittaisin markkinointiautomaation kehittämisen?
  • Nicolas Fogelholm on Asiakkuudenhallinta eli CRM – mistä oikein on kysymys?

Avainsanat

arvolupaus asiakashankinta asiantuntija myyjänä blogit CRM-järjestelmä Facebook Geoffrey Moore Google johtaminen liidien tuottaminen Markkinoinnin automatiosointi myyjän palkitseminen myynnin kehittäminen Myynti myyntikulttuuri myyntiorganisaatio myyntiprosessi ostoprosessi palveluiden myynti ratkaisumyynti Sales 2.0 Software Sales Camp sosiaalinen media Suomen Paras Myyntiorganisaatio Tekes teleprospektointi ulkoistus verkkomarkkinointi viestintä Yleistä

Copyright © 2022 Myynti 2.0 Blogi.

Omega WordPress Theme by ThemeHall